هواداران «Resident Evil: Outbreak» را به آنلاین باز می گردانند
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393
نویسنده : داني

خواستن توانستن است. بازسازی سرور های Resident Evil Outbreak پروژه ای است که توسط هواداران این سری راه اندازی شده است، که بار دیگر توسط این سرور ها هواداران می توانند هم نسخه Outbreak و هم Outbreak File#2 از طریق اینترنت با یکدیگر بازی کنند. این سرور ها فقط برای نسخه های ژاپنی هر دو عنوان کار میکند، همچنین برای شبیه ساز ها هم در دسترس است.

هواداران سری فرعی Outbreak برای مدتی از CAPCOM درخواستند کردند که کاملا این سری را ریبوت کند. به همین دلیل گروهی را به نام “Bring Back Outbreak” تشکیل دادند که شاید کپکام فریاد آنها را مبنی بر ساخت Outbreak File#3 و یا عرضه مجدد دو نسخه قبلی برای نسل هفتم بشوند. گرچه ساخت نسخه سوم این سری فرعی میتواند بسیار جالب از کار در بیاید اما از لحاظ اقتصادی هزینه بیشتری را نسبت به پورت کردن دو نسخه قبلی برای کپکام خواهد داشت.



هنگامی که اولین بار Outbreak در اوایل سال ۲۰۰۴ برای کنسول PlayStation 2 عرضه شد، جریان بازی های آنلاین در قدم های ابتدایی خود بود. منتشر کردن دو نسخه این سری بصورت HD قطعا برای کپکام هزینه زیادی نخواهد داشت و در طرف مقابل میتواند هواداران این سری بازی مخصوصا کسانی که دوست دار بازی های آنلاین ترسِ بقا هستن خوشحال و راضی کند.

جزئیات مربوط به چگونگی اتصال با این سرور ها در وب سایت این پروژه در دسترس است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي هاخبرهاي مهم
برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها
آخرین مطالب